من خوشحالم و ناراحت
نوشته شده توسط : نعیمه

,آیت الله احمد جنتی +بیوگرافی,بیوگرافی و زندگینامه آیت الله احمد جنتی +عکس,بیوگرافی آیت الله احمد جنتی ,بیوگرافی رهبران وسیاستمداران

وبگردی تو دوران انتخابات تنها حسنی برا من داشت این بود که بیام از آیت الله جنتی عذرخواهی کنم.به امید اینکه منو ببخشه.ایشاللا زنده و تندرست و شاد باشن.بچه ها من بر طبق جوک ها آشنایی اولیه و تاسف برانگیزی نسبت به ایشون داشتم.این چیزی بود که ایشون رو به من شناسوند:

((آقای شجونی میگه:

وی در این مصاحبه تفصیلی گفت:یک بار آقای جنتی مرا دید و گفت شجونی من مواضع تو را که می خوانم خوشم می آید. گفتم آقای جنتی من فرزند انقلابم و از انقلاب دفاع می کنم. از شما هم دفاع می کنم. گفت «از من؟ مگر درباره من چه می گویند که تو از من دفاع می کنی؟» گفتم می گویند «اولین خواستگار حضرت حوا تو بودی! منتها چون سنت بالا بود او را به تو ندادند و آدم رفت و با حوا ازدواج کرد». آیت الله جنتی هم شروع کرد به خندیدن. گفت «دیگر چه می گویند؟» گفتم می گویند «حضرت آدم به خدا گفت خدایا این پیرمرد کیست که اینجا می پلکد؟ خدا گفت این جنتی است قبل از من هم اینجا بود». باز هم خندید و گفت «دیگر چه می گویند». گفتم می گویند «خدا رفت بهشت را بسازد دید تو در آنجا نشسته ای. گفت تو کی هستی. و تو پاسخ دادی من جنتی هستم. لذا خدا بهشت را ساخت و اسم آن را جنت گذاشت». باز هم خندید.))

,آیت الله احمد جنتی +بیوگرافی,بیوگرافی و زندگینامه آیت الله احمد جنتی +عکس,بیوگرافی آیت الله احمد جنتی ,بیوگرافی رهبران وسیاستمداران

زنده باد جناب جنتی و صلوات برای تداوم خنده شون

رحلت بزرگ مردی که نوشت و ساخت تا ما ببینیم و درک کنیم آقای سلحشور رو نه تنها به خانواده ی بزرگ سینما و تلویزیون بلکه به خودم هم تسلیت میگم.جامعه ی ما همیشه به همچین افرادی احتیاج داره.برای شادی روح شون صلوات



کد جمع کردن گوشه ها و چرخش کامل عکس

http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=197&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=115&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=96&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=198&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=192&tracking=56d2f7337a3e5

:: برچسب‌ها: فرج الله سلحشور , آیت الله جنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: